پایگاه بسیج خواهران باغان

اکنون لازم است خواهران مومن وانقلابی به سلاح معرفت و بصیرت مجهز شده تا در برابر هجوم انحرافات و القائات شیطانی از مرزهای ایمان و عقیده محافظت کنند.

پایگاه بسیج خواهران باغان

اکنون لازم است خواهران مومن وانقلابی به سلاح معرفت و بصیرت مجهز شده تا در برابر هجوم انحرافات و القائات شیطانی از مرزهای ایمان و عقیده محافظت کنند.

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

فرزندآوری


⁉️آیا می دانید یهود صهیونیزم خواهان دختر زایی و عقیمی در جهان و به ویژه کشورهای اسلامی هستند!

⁉️آیا می دانید تولید انواع وسایل
 آسایشی، آرامش را از ما گرفته است؟!

⁉️آیا می دانیداحساس ترس، اضطراب، عدم آرامش ، خستگی مفرط و ضعف عمومی بدن، نطفه ها را علیل و عقیم نموده   است؟
⁉️آیا می دانید از راه تکنولوژی ابتذال جنسی و تنوع جنسی و افراط جنسی ، برای دخترزایی و عقیم سازی در جهان نقشه ها کشیده اند؟

⁉️آیا می دانید با چنبره ای که بر خوردنی ها و آشامیدنی ها انداخته اند، سمت و سوی تغذیه، اغلب رو به سردی است.در این صورت علاوه بر عوارض فراوانش بر اعصاب و روان، دخترزایی و عقیمی به دنبال دارد؟

گواه این که میوه های پرخاصیت محلّی و فصلی مثل ازگیل، زالزالک ، به، زردک و... با خواص درمانی فوق العاده جای خود را به پرتقال های تامسون و بی هسته اصلاح شده، کیوی ، خیار درختی و گوجه گلخانه ای و... غیرفصلی داده است.

روند تولید انبوه گوشت های سرد مثل مرغ و ماهی پرورشی ، سوسیس و کالباس و ورود گوشت های یخ زده گاوی ، حذف شربت های مقوّی سنتی مثل سکنجبین ، به لیمو، سرکه شیره، چهارعرق و جایگزین شدن انواع اسانس های شیمیایی یا اسیدی تندرستی را تهدید و زندگی را سرد و سردتر می کند.

زندگی در حال حاضر رو به یخبندان است. وسواس فکری و فیزیکی رو به افزایش است. انزواطلبی و تجرّد و گریز از جمع ، دامن گیر بسیاری از مردم شده است. همه در جمع، ولی تنهایند. گویا قرار است که علاوه بر این که از تعداد مردان جهان ، به ویژه اسلام بکاهند، دخترزایی را نیز به عنوان یک نیروی چندمنظوره افزایش دهند. پس خنثی کردن نقشه دشمن یک وظیفه است.













موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی