پایگاه بسیج خواهران باغان

اکنون لازم است خواهران مومن وانقلابی به سلاح معرفت و بصیرت مجهز شده تا در برابر هجوم انحرافات و القائات شیطانی از مرزهای ایمان و عقیده محافظت کنند.

پایگاه بسیج خواهران باغان

اکنون لازم است خواهران مومن وانقلابی به سلاح معرفت و بصیرت مجهز شده تا در برابر هجوم انحرافات و القائات شیطانی از مرزهای ایمان و عقیده محافظت کنند.

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ق.ظ

فتنه

💢شاعری که نزد رهبری «فتنه» بپا کرد!

♦️مهدی جهاندار شب گذشته در دیدار با رهبری شعری زیبا از فتنه خواند که تحسین همه را برانگیخت:
فتنه شاید روزگاری اهل ایمان بوده باشد
آه این ابلیس شاید روزی انسان بوده باشد

فتنه شاید در لباس میش، گرگی تیز دندان
در لباسی تازه شاید فتنه چوپان بوده باشد

فتنه شاید کُنجِ پستوی کسی لای کتابی؛
فتنه لازم نیست حتماً در خیابان بوده باشد

فتنه شاید در صفِ صِفین می‌جنگیده روزی
فتنه شاید در زمان شاه، زندان بوده باشد!

فتنه شاید با امام از کودکی همسایه بوده
یا که در طیّاره‌ی پاریس - تهران بوده باشد

فتنه شاید تابی از زلف پریشانِ نگاری
فتنه شاید خوابی از آن چشم فتّان بوده باشد

فتنه شاید اینکه دارد شعر می‌خواند برایت؛
وا مصیبت! فتنه شاید از رفیقان بوده باشد

ذرّه‌ای بر دامن اسلام ننْشیند غباری
نامسلمانی اگر همنامِ سلمان بوده باشد

دوره‌ی فتنه است آری، می‌شناسد فتنه‌ها را
آن‌که در این کربلا عبّاسِ دوران بوده باشد

فتنه خشک و تر نمی‌داند خدایا وقت رفتن
 کاشکی دستم به دامانِ شهیدان بوده باشد

♦️وقتی شاعر این بیت را خواند: «فتنه شاید کنج پستوی کسی لای کتابی/فتنه لازم نیست حتماً در خیابان بوده باشد» رهبرمعظم انقلاب و تمام حاضران او را تحسین کردند.
♦️اما وقتی به این بیت رسید: «فتنه شاید اینکه دارد شعر می‌خواند برایت/ وا مصیبت! فتنه شاید از رفیقان بوده باشد» آقا سخن شاعر را قطع کرده و فرمودند: خدا نکند.
♦️در پایان این شعرخوانی شاعر اصفهانی آقا سه مرتبه فرمودند: آفرین! بسیار بسیار خوب، خیلی خوب بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۵۵
يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲ ق.ظ

بدون شرح





نتیجه تصویری برای کاریکاتور تروریست





نتیجه تصویری برای کاریکاتور تروریست



نتیجه تصویری برای کاریکاتور تروریست



نتیجه تصویری برای کاریکاتور تروریست








۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۲
دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

می خواهم چادر را کنار بگذارم...

گفتگو با آلیا نراقی مدیر وبلاگ من و چادرم

می خواهم چادر را کنار بگذارم، نظر شما چیست؟

حجاب را دوست دارم اما پدرم می گوید که این حرف ها تاریخ گذشته است و ما همه خواهر برادریم، من در جمع دوستانم تنها دختر چادری هستم و خیلی مرا مسخره می کنند نمی دانم چکار کنم، شما راهنمایی ام کنید…


 روبروی گنبد و بارگاه ملکوتی اش که می ایستی دست ادب بر سینه می زنی و با همه وجود عرض ارادت می کنی: السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

آرام آرام قدم برمی داری، اذن دخول می خوانی و وارد می شوی. در آن هیاهو و شلوغی جایی برای زیارتنامه خوانی پیدا می کنی و زیر لب زمزمه می کنی… اشهد انّک تشهد مقامی و تسمع کلامی و ترد سلامی

مداین در یک سفر سه روزه چند بار این عبارت را خواندی؟ اصلا حواست هست که چه می خوانی و معنای آن چیست؟

می خواهم برایت از کسی بگویم که با ایمان در هر سه سطح قلب و زبان و رفتار در اردوی سه روزه دانشجویی به سید و مولای خود گفت اشهد انّک تشهد مقامی و نه فقط آن سه روز که هنوز بر آن ایمان استوار ایستاده است و همّ اش آن است که دیگران را نیز به چشیدن حلاوت این حضور فرا بخواند.

پای صحبتش که بنشینی گذشت زمان را متوجه نمی شوی. راحت و صمیمی با همه وجودش از یک سبک زندگی سخن می گوید که گمشده امروز من و تو و شاید خیلی های دیگر باشد. سبکی که در آن کافی است حضور امامت را باور کنی، نه، یقین کنی. یادت هست پیر جماران می گفت: «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» بانوی مصاحبه ما هم امروز همان حرف را برایمان تکرار می کند به زبانی ساده و یا به قول بعضی ها کاربردی و مصداقی.

MG_32411

 

ندای اصفهان: آلیا نراقی متولد ۱۳۶۲ فارغ التحصیل مهندسی شیمی و دانشجوی فعلی جامعه الزهرا. از خانواده ای مذهبی در شهر اراک است. ابتدا محجبه اما بدون چادر… نراقی میهمان اصفهان بود. به سراغ او می رویم و می پرسیم: خوب بعد چه شد؟

آلیا نراقی: از طرف دانشگاه به اردوی مشهد رفته بودیم هر وقت می خواستم بروم زیارت حس می کردم امام رضا دارد به من نگاه می کند. از آن نگاه شرم داشتم پس چادر به سر می کردم. سه روز مهمانی امام رئوف که تمام شد و به اراک برگشتیم طبق معمول خواستم از خانه خارج شوم. دستم را که بردم تا در را بازکنم و از خانه خارج شوم کسی از درونم از من پرسید: تو چرا در مشهد چادر به سر می کردی و حالا…!!

پاسخش هم درون خودم بود: آنجا امام رضا نگاهم می کرد. اینجا مگر امام زمان نگاهت نمی کند؟!! هنوز دستگیره در را پایین نداده بودم که برگشتم. چادر تا کرده را برداشته به سر کردم و بیرون رفتم. و اینگونه چادری شدم.

اولش از حرف بعضی ها می ترسیدم اما آنها وقتی مرا دیدند اصلا متوجه نشدند که من چادری شده ام بعدها فهمیدم وقتی رضایت امام زمانت که همان رضایت خداست برایت مهم باشد و براساس آن کاری را انجام دهی خدا هم کاری می کند که نگاه مردم در تو تأثیری ندارد، نه تشویقشان در در خاطرت می ماند و نه توهین و تحقیر و تهدیدشان تو را به هم می ریزد.

ندای اصفهان: بعضی ها طعنه می زنند که مگر همه کارهای فردی و اجتماعی درست شده و فقط حجاب یا چادر بر زمین مانده است که چسبیده اید به این موضوع؟!

خانم نراقی: چادر پایان راه نیست که به خاطر این انتها بتوانی کسی را زیر سوال ببری و بگویی عیوب دیگرت را اصلاح کن؛ نه بلکه چادر ابتدای راه است و اصلا بهانه ای است برای قدم گذاشتن در مسیر بندگی. مسیری که خدا برای تک تک بندگانش مشخص کرده است. برای هر کدام برنامه ای چیده است تا بندگی اش را بکنند و به کمال برسند حالا تو کافی است نشانه هایی را که برایت گذاشته پیدا کنی و تصمیم بگیری که بندگی کنی.

چادر قدمی است راحت و سهل که تو اگر برداری خود را مصداقی از حدیث قدسی خواهی کرد که اگر بنده ام یک قدم به سوی من آید من ده قدم به سوی او می روم. آنوقت خواهی دید که باب توفیقات الهی به رویت گشوده می گردد.

حسّ حضور در محضر ائمه اطهار بالاخص امام حیّ و حاضر خود سبک زندگی است تا تو همه کارهایت را سامان دهی. امروز در محضر او چادر به سر می کنی و بعد از آن مگر می توانی با هیبت نگاه او دروغ بگویی؟ غیبت کنی؟ از کارت کم بگذاری؟ در وظایف فردی ات کوتاهی کنی؟ در وظایف اجتماعی ات مهر سکوت بر لب زنی و با بی تفاوتی از کنار هر مسئله کوچک و بزرگی بگذری؟ و اینگونه است که ما معتقدیم چادر ابتدای راه است نه انتهای راه. آغاز است نه انتها. یعنی رضایت امام و الگوی معصوم برایمان شاخص است و چادر به سر کردن راحت ترین گام است.

البته چادری که تحریف نشده باشد. چادری که مصداقی از عمل به آیات قرآن و اقتدا به الگوی مورد تایید کتاب الهی یعنی فاطمه زهرا باشد.

ندای اصفهان: (خانم مهندس نراقی اکنون به کارهای فرهنگی مشغول اند. کارهایی که به گفته خودشان درآمد خاصی ندارد اما بر زمین مانده است مثل کار در فضای مجازی. ما هم از فرصت استفاده کردیم و گفتیم): خانم مهندس اگر بخواهیم طرحی با عنوان بیمه زنان با چادر در گفتمان فرهنگی جامعه عنوان کنیم شما چگونه آنرا توجیه و تفسیر می کنید؟

آلیا نراقی (با کلامی محکم و مطمئن می گوید): شما آیه ۵۹ سوره احزاب را بخوانید: خداوند در کتابی که معجزه است می فرماید: «یا ایّها النبی قل لازواجک و بناتک و نساء المؤمنین یدنین علیهن من جلابیبهن ذلک ادنی ان یعرفن فلایوذین». و شما به تفاسیر مراجعه کنید ببینید که جلابیب را به پارچه بلند مشکی رنگی تفسیر کرده اند که از سرتا پای زن را می پوشاند. و این یعنی بیمه زنان، یعنی مصونیت بخشی به زنان از آزار و اذیت مریض دلان.

ندای اصفهان: شما به انتخاب خود چادر را برگزیدید، چه ضرورتی ایجاب می کند که بدنبال چادری کردن دیگران هم باشید؟

نراقی: من شرح چادری شدن خودم را در وبلاگم قرار دادم بعد به نظرم رسید کسان دیگری هم که چادری شده اند خاطره خود را از آن لحظه یا آن انتخاب برایم بفرستند، باور کردنی نبود، به سرعت تعداد زیادی خاطره به ایمیل من رسید که آنها را در وبلاگ قرار دادم و با تشویق خوانندگان وبلاگ مصمم شدم که آن خاطرات را به کتاب تبدیل کنم که این کار را هم کردم. یعنی وقتی سبک زندگی ام را براساس حضور ائمه ترسیم نمودم دیگر نمی توانستم به انجام وظایفم در حد فردی اکتفا کنم بلکه باید به وظایف اجتماعی خود نیز عمل می کردم تا لبخند رضایت ایشان بالاخص بانوی دو عالم فاطمه زهرا را در این راستا کسب کنم.

chishod-book

 

آنوقت بود که متوجه شدم چه تشنگی ای در جامعه برای حجاب و بخصوص چادر وجود دارد. برخلاف همه القائاتی که می شود و شایعه پراکنی و شبهه افکنی هایی که می کنند از گفتن اینکه چادرپوشیدن سخت است و مانع فعالیت و ازدواج و اشتغال و بچه داری و… گرفته تا اینکه بگویند: خدا می داند زیر این چادر چه خبرهایی هست یا ظاهرشان را با چادر درست کرده اند و باطنشان… اینها همه و همه کف روی آب بوده و هست که ما به عنوان سربازان امام زمان موظفیم به همگان نشان دهیم که سخنان پوچ است و توخالی و با ایستادگی ما می گذرد و هیچ آسیبی نمی زند اما این نتیجه وقتی حاصل می شود که ما آگاه باشیم به قدر و ارزش و بهای خود، به وظیفه و تکلیف و مسئولیت خود و به حاصل و نتیجه زحماتمان که لبخند رضایت امام زمانمان است.

ندای اصفهان: پاسخ این سوال چیست: خانم مهندس من دختری چادری هستم ولی می خواهم چادر را کنار بگذارم، من دختری هستم که حجاب را دوست دارم اما پدرم می گوید که این حرف ها تاریخ گذشته است و ما همه خواهر برادریم، من در جمع دوستانم که می روم تنها دختر چادری هستم و خیلی مرا مسخره می کنند نمی دانم چکار کنم، من… شما راهنمایی ام کنید.

خانم نراقی: به وبلاگ ما سر بزنید “وقتی چادری شدم” وقتی تعداد خاطره های رسیده به ما زیاد شد آنها را دسته بندی کردیم و حالا برای همه مثال هایی که شما عنوان می کنید ما خاطره ای واقعی داریم و من به همه موارد فوق می گویم که موقعیت مشابه خود را در میان آن خاطرات پیدا کنید و بخوانید تا بدانید که چه عکس العملی داشته باشید، چگونه تصمیم بگیرید و چگونه انتخاب کنید؟

ندای اصفهان: خانم مهندس من خواستگاری دارم که همه شرایط ما را دارا می باشد حتی فردی مذهبی است و به همه مسائل اهمیت می دهد اما به من می گوید پس از ازدواج می خواهم که چادر را کنار بگذاری نظر شما در این رابطه چیست؟

نراقی: چادر یک نماد است و در پس این نماد و المان حرف های بسیاری هست. وقتی طرف مقابل به شما می گوید که من از شما می خواهم چادر را کنار بگذاری (فرق نمی کند که او خواستگار تو باشد یا کارفرما، دوست یا هر کس دیگر) باید حواست باشد که این نماد و المان نشان از تفاوت های بسیار و با اهمیت دیگری دارد که در نگاه اول خود را نشان نمی دهد اما در زندگی یا بهتر بگویم بندگی آن هم به سبک توجه به حضور ائمه بسیار مهم است.

منبع: ندای اصفهان

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۵
دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ق.ظ

سالروز وفات حضرت خدیجه(سلام الله علیها)

سالروز وفات حضرت خدیجه(سلام الله علیها) را به ساحت مقدس حضرت ولیّ عصر(عجّل الله تعالی فرجه) و تمام مسلمین و آزادگان جهان تسلیت عرض می نمایم. زبان این حقیر از وصف کمالات و فضائل این بانوی بزرگوار قاصر است لذا کتابی را در این زمینه خدمت بزرگواران معرفی می کنم تا با مطالعه این کتاب، قطره ای از دریای معرفت نسبت به خاندان پیامبراکرم (صلّی الله علیه و آله) را بچشیم.
کتاب " فرزانه قریش" نوشته سرکار خانم "لیلا ساوج" که توسط سایت تخصصصی حضرت خدیجه (سلام الله علیها) منتشر شده به معرفی شخصیت این بانوی فداکار و بیان گوشه هایی از زندگی و سیره این حضرت می پردازد که برای دانلود و مطالعه خدمت مخاطبان عزیز ارائه گردیده است.


دریافت
حجم: 464 کیلوبایت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۵
يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۲ ب.ظ

قیام خونین پانزدهم خرداد

بی تردید هیچ دگرگونی و انقلابی بی ریشه و علت پدید نمی آید و بسترها و عواملی در شکل گیری آن  مؤثر است. قیام 15خرداد نیز جنبشی ماندگار و اثرگذاراست و نقطه عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود. این قیام، سرآغاز تحولات و دگرگونی های شگفت آوری شد که به حق می توان از آن به عنوان «یوم الله» نام برد.شاید با خود بگویید که هدف از شکل دادن به این انقلاب چه بوده که ارزش نثار خون های زیادی در وقایعی همچون قیام 15خرداد را داشته است.





اهداف انقلاب اسلامی ایران در شعار اصلی آن تجلی روشن و بدون ابهامی داشت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. اسناد ومدارک به خوبی نشان می دهد که تمامی آحاد مردم مسلمان و آگاه ایران و رهبران مقبول مردم به خوبی می دانستند که  در انقلاب، با نفی رژیم سلطنتی پهلوی چه چیزی را نمی خواهند و چه چیزی را می خواهند. البته روشن است که درک اجمالی و یا تفصیلی مردم از آرمان های انقلاب اسلامی ایران بسته به سطح فکری و شناخت اجتماعی هریک از اقشار جامعه متفاوت بود. اما همگان بر این نکته واقف و متفق بودند که اکثریت مردم مسلمان ایران؛ معنویت و آزادی و عدالت، استقلال و رشد و سعادت، و شکوفایی و عزت و سربلندی کشور خویش را در سایه تحقق ارزش ها و احکام اسلام ناب محمدی(صلّی الله علیه و آله) جستجو می کردند. اهداف و آرمان های انقلاب را در سه دسته سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تقسیم بندی می کنیم.


1. آرمان های فرهنگی و اجتماعی مانند: ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی براساس ایمان و تقوا، مبارزه با مظاهر فساد و تباهی، بالا برن سطح آگاهی های عمومی، آموزش و پرورش همگانی، تقویت روحیه بررسی، تتبع و ابتکار و تشویق محققان، رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه، ایجاد نظام اداری صحیح، تأمین حقوق همه جانبه افراد، توسعه و تحکیم برادری اسلامی، تدوین قوانین و مقررات مدنی مناسب، برقراری حقوق مساوی برای مردم بدون توجه به قوم، قبیله، رنگ و نژاد، برخورداری همگان از تأمین اجتماعی، گسترش آزادی قانونمند اجتماعی.


2. نظام های سیاسی، نظیر: سرنگونی نظام استبدادی و وابسته سلطنتی و ایجاد حکومت مردمی و مستقل، اداره امور کشور براساس اصل اسلامی شورا و دعوت به خیر، نفی هرگونه ستم گری، ستم کشی، سلطه گری و سلطه پذیری، تأمین امنیت داخلی و نفی تفتیش عقاید، آزادی قانونمند نشریات، مطبوعات، اجتماعات و راهپیمایی ها، اتکاء به آرای عمومی در اداره کشور، طرد کامل استعمار و جلوگیری از نفوذ اجانب، محو هرگونه استبداد، خودکامگی و انحصارطلبی، تقویت کامل بنیه دفاع ملی،تنظیم سیاست خارجی ستقل، ایجاد روابط صلح آمیز با دول دیگر، حمایت مقدور از مبارزه حق طلبانه ستمدیدگان و مستضعفان در برابر مستکبران.


3. آرمان های اقتصادی، همچون: پایان بخشیدن به غارت بیت المال توسط خاندان پهلوی و مقامات رژیم سلطنتی، صیانت از ذخایر و معادن زیرزمینی، تلاش در راه پیشرفت تکنولوژیک، استقلال و خودکفایی اقتصادی، تأمین خودکفایی در علوم و فنون، پی ریزی اقتصاد صحیحح و عادلانه، تلاش برای ریشه کن کرن فقر و محرومیت، تأمین نیازهای اساسی مردم، تأمین شرایط برای اشتغال همگان، تنظیم برنامه اقتصادی کشور به نوعی که موجب خودسازی و افزایش مهارت وابتکار افراد جامعه باشد، جلوگیری از استثمار و بهره کشی، منع اضرار به غیر و انحصار و احتکار و ربا، منع اسراف و تبذیر، جلوگیری از سلطه اقتصادی بیگانه براقتصاد کشور، تلاش برای افزایش تولیدات کشاورزی و صنعتی، حرکت درمسیر عدالت اقتصادی و کم کردن فاصله طبقاتی، رسیدگی به روستاهای کشور و محرومیت زدایی از آن ها.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۲
يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ب.ظ

خط امام یعنی...



خط امام، یعنی آن مسلک ، سلوک حکومتی امام امّت، یعنی چیزی که تفسیرکننده ی نظام جمهوری اسلامی است. جمهوری اسلامی ، می تواند با جهت گیری های مختلفی تحقق یابد و آنچه که این جهت گیری ها را به صواب نزدیک می کند و مورد قبول و اعتقاد امام (رضی الله عنه) بوده است، اینهاست:

1. سازش ناپذیری با استکبار

اول، ایستادگی در برابر تحمیل و نفوذ قدرت های خارجی و نداشتن سر سازش با این قدرت ها، این اولین مشخصه ی حرکت امام بزرگوار ماست.

2. مبارزه با نفس

دوم ، اهتمام به تعبّد و عمل فردی و ایستادگی در برابر سلطه ی شیطان نفس و وسوسه ی نفسانی، این دو مطلب بزرگ و این دو میدان مبارزه را، امام از هم جدا نمی کرد و در صحنه ی اجتماع و سیاست ، در مقابل شیطان بزرگ و شیطان های قدرت می ایستادند. در صحنه ی درون وجود انسان، امام با نفس مبارزه می کردند.

3. تکیه بر ملت ها

سوم، اهمیت دادن به توانایی های ملّت ها و اصل دانستن آنها بود. امام با ملت ها سخن می گفتند و معتقد بودند که تحوّلات بزرگ عالم، اگر به دست ملتها انجام گیرد، غیرقابل شکست است.

4. وحدت مسلمین

چهارم، اصرار بر وحدت مسلمین و مبارزه با تفرقه افکنی استکبار.

5. روابط سالم با دولت های جهان

پنجم، اصرار بر ایجاد روابط سالم دوستانه با دولت ها؛ مگر استثناهایی که هرکدام استدلالی قوی پشت سرش بود. امام به ما یاد دادند که جمهوری اسلامی در سطح عالم می تواند و باید از روابط سالمی با دولت ها برخوردار شود...اما رابطه با بقیه ی دولت ها، بسته به مصالح نظام جمهوری اسلامی است و اصل بر ایجاد ارتباط.

6. شکستن تحجّر و التقاط و التزام به اسلام ناب

ششم، اصرار بر شکستن حصار تحجّر و التقاط در فهم و عمل اسلامی و التزام به اسلام ناب، هم تحجّر، از دیدگاه امام در بیان و عمل مردود بود، هم التقاط.

7. عدالت اجتماعی و نجات محرومین

هفتم، نقش محوری دادن به نجات محرومین و تأمین عدالت اجتماعی. همیشه، مردم در چشم امام،«اصل» بودند و در منطق و در خطّ حکومتی امام امّت، محرومان و مستضعفان محور تصمیم گیری ها محسوب می شدند و همه ی فعالیت های اقتصادی و امثال آن، بر محور نجات محرومین از محرومیت ها بود.

8. مبارزه با رژیم صهیونیستی بدون هیچ اغماضی

هشتم، توجه ویژه به مبارزه با رژیم اشغال گر قدس و رژیم غاصب صهیونیستی بود... از اموری که در نظز امام امّت به هیچ وجه برای ملّت های مسلمان قابل اغماض نبود، مبارزه با صهیونیست ها بود.

9. حفظ وحدت ملی

نهم، حفظ وحدت ملی و ایجاد یکپارچگی در میان ملت ایران و اصرار بر مقابله و مبارزه با هرشعار تفرقه افکنانه.

10. حفظ مردمی بودن حکومت

دهم، حفظ مردمی بودن حکومت و ایجاد رابطه با مردم و حفظ ارتباط با آنها. لذا امام، هم به مسئولین سفارش می کردند که« از مردم جدا نشوید؛بامردم باشید؛زی مردم را داشته باشید؛به فکر مرد باشید» و خلاصه، رابطه را از طرف مسئولین تأمین می کردند؛ هم متقابلا به مردم سفارش مسئولین و دولت ها رامی کردند. یعنی امام با کسانی که ارگان های نظام و دولت را تضعیف می نمودند، به نحوی از انحا مقابله می کردند.

11. ارائه الگوی موفق از حکومت اسلامی به جهان

 یازدهم، اصرار بر سازندگی کشور و تحویل یک نمونه عملی از کشور و جامعه اسلامی به جهان، که در ماه های آخر عمر با برکت امام، جایگاه مهمّی داشت. بر این اصرار داشتند که کشور باید از لحاظ اقتصادی، از لحاظ کارهای زیربنایی و از لحاظ موارد درآمد بازسازی شود و برای مردم، نمونه ای عینی و عملی از سازندگی اسلامی ارائه گردد.

بیانات مقام معظم رهبری(مدّ ظلّه العالی) در مراسم سالگرد ارتحال امام(رحمة الله علیه) 1371/3/14

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۴
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ب.ظ

برجام آموزشی

باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

چندی است که خبر اقدام غیر انقلابی و غیرانسانی دولت تدبیر و امید در پذیرش سند 2030 که به عنوان برنامه توسعه پایدار در بخش های مختلف اقتصادی،آموزشی،فرهنگی، زنان و خانواده از سوی سازمان های بین المللی برای کشورها ارائه شده، نقل محافل خاص و عام است. لازم می بینم در مورد مفاد این سند و امکان اجرای آن در کشورعزیزمان جمهوری اسلامی ایران اطلاعاتی را دراختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهم.برای آشنایی با ماهیت این سند این کلیپ را ببینید.

 
 
 
 
 
 

 


مدت زمان: 3 دقیقه 34 ثانیه
 



در زمینه اجرای این سند در بخش آموزش و زنان و خانواده اقدامات تآسف باری انجام پذیرفته از جمله آموزش مسایل جنسی به کودکان از دوران دبستان و پیش دبستانی و توزیع کتاب هایی در این زمینه از جمله کتاب " لک لکی در کار نیست" نوشته یک زن یهودی به نام  "روبی هریس"  در دبستان های تهران و برگزای همایش های با عناوین برابری جنسیتی و عدالت جنسیتی توسط معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ، که در واقع پیام این همایش ها به رسمیت شناخته شدن صنعت فحشا در ایران و ساماندهی زنان تن فروش با عنوان شیک کارگران جنسی به جای رفع موانع ازدواج از جمله بیکاری، و در اختیار گذاشتن اطلاعات زنان بین 20 تا 25 سال ایرانی به ویژه زنان مطلّقه به اسم کارآفرینی در خارج از کشور،برای اشتغال در آنتالیای ترکیه است.با مشاهده این فیلم حقایق را به روشنی دریافت خواهیدکرد.

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 


اما اشکالات اجرای این سند در ایران چیست؟
لازم است بدانید که علاوه بر رهبر معظم انقلاب چند تن دیگر از علما و مراجع تقلید با ذکر دلایلی مخالفت خود را با اجرای این سند در ایران اعلام نموده اند.از جمله حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و حائری شیرازی.


نظر رهبر انقلاب در رابطه با سند 2030

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 


صوت پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مخالفت با این طرح را نیز می توانید در اینجا بشنوید.

 

 

 
 
 
 
 
 

 


مفاد این سند مغایرت هایی جدی با اسلام، اصول انقلاب و اسناد بالادستی نظام و قوانین و مقررات داخلی کشور دارد که جدولی از این مغایرت ها آماده شده که می توانید در اینجا مطالعه نمایید.

جدول مغایرت های سند2030 یونسکو با قوانین و مقررات داخلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۰
جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ

میهمانی خدا

نتیجه تصویری برای ماه رمضان



به مهمانی خدا می رویم وقت بخشیدن و صاف کردن دلها و فرصتی برای جبران گناهان ماست.

آغاز ماه میهمانی خدا، بهار قرآن، ماه عبادت های عاشقانه، نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه مبارک.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۳