پایگاه بسیج خواهران باغان

اکنون لازم است خواهران مومن وانقلابی به سلاح معرفت و بصیرت مجهز شده تا در برابر هجوم انحرافات و القائات شیطانی از مرزهای ایمان و عقیده محافظت کنند.

پایگاه بسیج خواهران باغان

اکنون لازم است خواهران مومن وانقلابی به سلاح معرفت و بصیرت مجهز شده تا در برابر هجوم انحرافات و القائات شیطانی از مرزهای ایمان و عقیده محافظت کنند.

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ب.ظ

برجام آموزشی

باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

چندی است که خبر اقدام غیر انقلابی و غیرانسانی دولت تدبیر و امید در پذیرش سند 2030 که به عنوان برنامه توسعه پایدار در بخش های مختلف اقتصادی،آموزشی،فرهنگی، زنان و خانواده از سوی سازمان های بین المللی برای کشورها ارائه شده، نقل محافل خاص و عام است. لازم می بینم در مورد مفاد این سند و امکان اجرای آن در کشورعزیزمان جمهوری اسلامی ایران اطلاعاتی را دراختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهم.برای آشنایی با ماهیت این سند این کلیپ را ببینید.

 
 
 
 
 
 

 


مدت زمان: 3 دقیقه 34 ثانیه
 



در زمینه اجرای این سند در بخش آموزش و زنان و خانواده اقدامات تآسف باری انجام پذیرفته از جمله آموزش مسایل جنسی به کودکان از دوران دبستان و پیش دبستانی و توزیع کتاب هایی در این زمینه از جمله کتاب " لک لکی در کار نیست" نوشته یک زن یهودی به نام  "روبی هریس"  در دبستان های تهران و برگزای همایش های با عناوین برابری جنسیتی و عدالت جنسیتی توسط معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ، که در واقع پیام این همایش ها به رسمیت شناخته شدن صنعت فحشا در ایران و ساماندهی زنان تن فروش با عنوان شیک کارگران جنسی به جای رفع موانع ازدواج از جمله بیکاری، و در اختیار گذاشتن اطلاعات زنان بین 20 تا 25 سال ایرانی به ویژه زنان مطلّقه به اسم کارآفرینی در خارج از کشور،برای اشتغال در آنتالیای ترکیه است.با مشاهده این فیلم حقایق را به روشنی دریافت خواهیدکرد.

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 


اما اشکالات اجرای این سند در ایران چیست؟
لازم است بدانید که علاوه بر رهبر معظم انقلاب چند تن دیگر از علما و مراجع تقلید با ذکر دلایلی مخالفت خود را با اجرای این سند در ایران اعلام نموده اند.از جمله حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و حائری شیرازی.


نظر رهبر انقلاب در رابطه با سند 2030

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 


صوت پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مخالفت با این طرح را نیز می توانید در اینجا بشنوید.

 

 

 
 
 
 
 
 

 


مفاد این سند مغایرت هایی جدی با اسلام، اصول انقلاب و اسناد بالادستی نظام و قوانین و مقررات داخلی کشور دارد که جدولی از این مغایرت ها آماده شده که می توانید در اینجا مطالعه نمایید.

جدول مغایرت های سند2030 یونسکو با قوانین و مقررات داخلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی